sobota, 17 maja 2014

Krótkie ''przedstawienie'' bloga

Ohayo !
(dzień dobry)

Blog powstał, ponieważ postanowiłam, że kontynuowanie konta na ''Japonia według Otaku'' mija się z celem.
Z początku nie określiłam sobie dokładnie, co chciałabym tam pokazać. Z czasem zrozumiałam, że nie tak miało to wyglądać, w związku z czym uznałam za słuszne zakończenie przygody z poprzednim blogiem. Mam czystą kartę - tabularaza, zaczynam tu wszystko od nowa.
Z perspektywy Otaku będzie poświęcony w dalszym ciągu Japonii, ale także po prostu Azji :)
Zmienię swój podpis z ''Lilith'' na ''Suzi'' i tym razem postaram się pisać posty co tydzień w weekend, ale niczego nie obiecuję. Mam nadzieję, że teraz uda mi się rozkręcić, a wam się spodoba :)
Pamiętajcie, żeby nie bać się wstawić komentarz. Dla Was to tylko chwilka, a dla mnie wielka radość i motywacja do tworzenia :)
Sayonara,
Suzi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz